Thursday, February 10, 2011

tak faham -,-


Ok, dah tgk? SERIOUS, aku tak faham apa yg dia ckp "aq mncik do cmni, ad mbr lmew tgu lmew glew x aprv2 gk aq". Actually , aku ulang sampai 5 KALI nak faham maksud sebenar. Maaf, lembab sikit -_________- . Baru aku boleh tangkap maksud sebenar " aku benci doh camni, add member lama tunggu lama gila tak approve approve jugak aku". Betul tak? Well, mengikut tajuk entry dia atas ^ aku tak faham kenapa MESTI korang taip macam tu? Tolong laaaaaaaaaaaaa. Aku tak faham korang tulis apa, dan maaf la kalau balas lambat sebab aku kena tafsir dulu ayat korang -,-'. Maaf bagi sesiapa yang terasa, tidak bermaksud apa-apa :D. Jadi, kalau korang nak IM atau Wall-to-Wall dengan aku, tolong gunakan bahasa yang betul untuk aku balas dengan cepat. Terima Kasih :D

p/s: video aku culik dari Nizar Sohail :p

xoxo, lina.j

No comments: