Wednesday, September 21, 2011

I just realized

Lama tak update, serious, sejak habis SPM, memang sangat malas nak buka blog ni. Btw, aku baru tahu aku ni sangat tak tahu nak bercakap dengan orang yang tidak dikenali. Hahaha. Tapi, kalau dah lama kenal, mulut, memang tak tahu nak senyap. I can even speak for an hour non-stop. Heee,. Jadi, aku nak minta maaf dekat kawan-kawan aku yang terpaksa mendengar aku bercakap. Hahaha, aku tahu pun bila bekas anak murid mak aku datang, then dia cakap. Amalina still pemalu macam dulu ke? Bukan akak tu je mak cik yg jaga aku dari kecil pun ckp mcm tu. Tapi memang kenyataan, bila balik kampung pun, aku bukannya banyak cakap. Dengan budak-budak yang rapat je. Itu pun terpaksa, sebab dekat kampung, aku tak ada rakan sebaya :( Ok, tak payah nak kesian sangat la. Kalau dekat kampung, selalu nya aku duduk dekat dapur tolong mak aku masak dan mengemas -,-'. Nvm, dah biasa. Lagipun, dapat pahala kan :) Memang selalunya kalau pergi mana-mana atau jumpa dengan sedara jauh, aku mesti duduk dekat penjuru, belakang family aku. Sebab aku tak pandai bergaul dengan orang yang aku tak rapat. Walaupun dengan Zul, aku baru boleh bercakap dengan dia. Sikit-sikit. Hanya selepas 3 tahun kita orang berkawan. Selalunya, kalau kita orang berjumpa pun, mesti ada kawan/abg aku ikut. Sebab, tak kesian la dkt dia kalau aku tak cakap dengan dia. Ada orang lain boleh bergaul dengan dia :p Jadi, kalau kita berjumpa, aku tak bercakap, tak bermakna aku tak suka. Cuma, tidak pandai bergaul sahaja. Kalau kita selalu jumpa mungkin anda akan mengenali diri ini :)

No comments: